donderdag 21 april 2011

ideetjeuh : miss-scenery van de dag

heey allemaal ik heb wat leuks bedacht als de andere srijsters het oke vinden ik heb bedacht dat ik elke dag of een paar keer een de week een miss-scenery hou als je op deze blog wil staan met jou prachtige scenery zou ik hem heel mooi maken welke ik en mijn het mooiste vindt is wint voor de dag en staat met een  mooie foto van jou dol op de site en de scenery ik maak de foto zo mooi dat als jij het zou zijn zou ik hem over kopi''eren van  de site en bij jou afbeeldingen zetten want die foto  ga ik prachtig bewerken xxxx

en de winnaar van vandaag is roxane-pop gefeliciteerd xxxxx
















de scenery van roxane-pop
super mooi hoor :p
roxane-pop zelf






























xxxx christel-peace

2 opmerkingen:

  1. ik wil wel=D

    ik heet op stardoll amber4ever90

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes ik ben de winaar Yeah!!!!! iki ben roxane-pop willen jullie mij volgen en kennen in stardoll

    BeantwoordenVerwijderen